La teva xarxa de reparacions sempre N
La nostra àmplia xarxa de professionals especialitzats, els equips de tramitació de referència i el desenvolupament d’aplicacions innovadores ens permeten cobrir totes les necessitats dels nostres clients de manera àgil i eficient.

Més informació sobre les nostres senyes d'identitat
01.
Àmplia xarxa de reparadors especialistes
Activem la teva xarxa d’assistència en temps rècord
03.
Contamos con tecnología propiaDisposem de tecnologia pròpia
04.
Control de qualitat rigorós i millora permanent
01
Àmplia xarxa de
reparadors especialistes
Disposem d’una extensa xarxa d’assistència i reparacions, amb més de 1.500 professionals de tots els àmbits d’especialització que presten servei a tot l’Estat espanyol.
Aquesta xarxa es compon majoritàriament de professionals autònoms (82 %) que ens trien perquè som “el millor lloc per treballar” gràcies al nostre compromís i flexibilitat per oferir el millor servei. D’aquesta manera, els nostres clients disposen d’una àmplia xarxa d’experts sempre a la seva disposició per cobrir totes les seves necessitats.
Això ens permet:
- Tenir un gran control dels professionals i del servei prestat.
- Oferir alta disponibilitat i independència de gestió.
- Respondre més ràpidament en situacions extraordinàries gràcies a la gran flexibilitat de l’equip de col·laboradors.
- Assignar el servei per mitjà d’un algorisme propi que, partint de factors com ara dades de qualitat, especialitat, disponibilitat i costos, tria el millor professional per dur a terme al servei.
- Gestionar les urgències amb agilitat: les urgències s’atenen abans de 3 h i abans de 2 h a poblacions amb més de 100.000 habitants.
- Oferir un servei estàndard eficient: facilitem una visita abans de 24 h.


Més de
200.000
serveis al 2021
Més de
150
empleats
Més de
1.500
professionals

Menys de
3 h
visites urgents
Menys de
48 h
visites no urgents
Menys de
12 h
contacte no urgent
02
Activem la teva xarxa
d'assistència en temps rècord
Atenem visites urgents abans de 3h:
Gràcies a la nostra àmplia xarxa de reparadors, podem resoldre les incidències dels nostres clients en temps rècord. El nostre centre d’atenció telefònica i els equips d’assistència de referència atenen la teva petició i cerquen el professional més ben qualificat de la nostra xarxa de professionals disponibles. Això ens permet oferir una resposta ràpida i eficient a l’altura de les necessitats del client.
A més, les visites no urgents s’atenen abans de 48 h i proporcionen un alt grau de satisfacció.
Els nostres serveis de tramitació estan a la teva disposició i donem resposta als contactes no urgents abans de 12h.
L'agilitat i l'eficiència són les nostres senyes d'identitat.

03
Disposem de
tecnologia pròpia
Aplicacions pròpies
CRONOS:
CRONOSP:
CRONOST:
WEB DE CONSULTAS:
1ToK:
OMNICANALITAT:
Aplicació per a comunitats de propietaris
Quines funcions inclou l'aplicació?
- Informa els perjudicats, administradors o mediadors per SMS o correu electrònic.
- Ofereix als professionals especialitzats en comunitats una eina completa de gestió i seguiment.
- Permet una gran coordinació entre l’equip de tramitació i una comunicació més eficient amb totes les persones que intervenen en el servei.
04
Control de qualitat rigorós
i millora permanent
Disposem d’un rigorós control de la qualitat del nostre servei gràcies a un sistema que combina auditories presencials de cada servei fetes per entitats especialistes externes amb un programa d’enquestes de satisfacció que fem als nostres clients perquè ens facin saber com ha estat la seva experiència amb nosaltres.
Control de qualitat del servei amb el nostre centre d'atenció telefònica
- Control del compliment de la cita de cada professional: visita inicial i verificació de l’avaria i dels danys en la primera visita.
- Control de l’estat de tots els processos i del seu compliment en matèria de temps i qualitat.
- Control de qualitat per mitjà d’un equip independent i validació telefònica per identificar possibles problemàtiques abans del tancament definitiu.
Control de xarxa i pla de millora permanent
- Revisió diària d’incidències amb tot l’equip de xarxa.
- Trasllat d’incidències als professionals corresponents, que en faran un seguiment.
- Accions correctores en cas d’incidències recurrents.
- Garantia de dotze mesos.